dinsdag 27 december 2011

Opnieuw de cardioloog

Na de pijn poli, ons gemeld op de poli cardiologie. Hier had ik een afspraak staan om 16.45 uur. We mochten meteen mee lopen (rijden) met de assistente. Zij maakte een ECG, waarna de cardioloog langs kwam. Hij refereerde aan mijn eerste bezoek van 2010 en dat hij nu op verzoek van de longarts naar mijn hart moest kijken. Dit na aanleiding van een te hoge bloeddruk en - hartslag in rust. Na even naar mijn hart geluisterd te hebben stelde hij het volgende voor een hartecho te laten maken en een Holter-ECG te laten doen. - Voor dit laatste onderzoek worden een aantal elektrodes gedurende 24 uur op je lichaam aangebracht en wordt van alles gemeten. - Nadat hij dit voorgesteld had verdween hij met de mededeling kleed u maar aan en meld u bij de receptie. Beide onderzoeken vinden gelijktijdig plaats namelijk op dinsdag 17 januari 2012. In principe krijg ik de uitslag via de longarts (25 januari 2012).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten