woensdag 14 december 2011

De revalidatie arts

Om 15.30 uur had ik een afspraak bij de revalidatie arts. Voor de eerste keer in ruim drie jaar was ik vanmiddag bij een revalidatie arts. - Normaal kom je in het begin, rond 9 maanden na het constateren van CRPS, in aanraking met een revalidatie arts.  - Na een prettig gesprek en een lichamelijk onderzoek krijg ik van haar te horen dat er eigenlijk een stop  afgekondigd is op het aannemen van nieuwe patiënten. Echter ze gaat mijn "geval" toch bespreken in de groep en probeert me er tussen te drukken. Binnen 1 à 2 weken krijg ik een vragenlijst toegestuurd. Deze moet ik invullen en retourneren, waarna ik een oproep krijg voor een intake gesprek bij de psychologe. We wachten de vragenlijst af en zien dan wel hoe het gaat lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten