woensdag 25 januari 2012

Longarts

Vanmorgen had ik weer een afspraak staan bij de longarts. Om 11.00 uur werd ik bij hem verwacht. Hij zou vandaag de uitslagen voor me, van de cardioloog en van hematologisch onderzoek, hebben. - Van het laatste onderzoek heb ik de uitslagen al gehad op 13 januari van de internist. - Echter van de cardiologische onderzoeken, ECG, hartecho en Holter ECG, was alleen de uitslag van de ECG en de hartecho bekend. De uitslag hiervan was goed. Als er iets bijzonders uit het Holter ECG onderzoek komt hoor ik het. In afwachting van de uitslag van het bloedonderzoek, na drie keer aderlaten, en of ik me daardoor beter ben gaan voelen spreken we af dat ik over drie maanden terug kom bij hem. Voorlopig zit het UMCG nog (even) in de "ijskast". De afspraak is gemaakt voor donderdag 26 april.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten