vrijdag 20 januari 2012

Bel afspraak met de internist (3)

Opnieuw een uitslag..... - Volgens mij begin(t) ik (het) eentonig te worden. - Vanmiddag de internist gesproken mijn HB is nog steeds te hoog. Alles wijst er op dat het Primaire Polycytemie is. Ik vertoon namelijk een heel aantal symptomen van de ziekte. - Te hoog HB, wazig zien, overal onverklaarbare pijnen. - In overleg met de hemataloog is besloten om drie weken lang "aderlating" (flebotomie) te doen. - Hierbij wordt, net als bij een bloeddonor, een halve liter bloed afgetapt. Echter in tegenstelling tot het bloed van de donor wordt het bloed van mij vernietigd. - Na drie weken worden mijn bloed opnieuw geprikt en de bloedwaardes vastgesteld. Woensdag 29 februari heb ik een bel afspraak staan met de internist, waarbij ik van zijn kant hoor wat het HB gehalte van mijn bloed is. De grote vraag is ........ gaat het werken????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten