woensdag 9 november 2011

Bel afspraak met de internist (1)

Net de uitslag van het (heel) uitgebreide bloedonderzoek gekregen. Zoals ik al had gehoord, van de longarts en uroloog, was het HB gehalte van mijn bloed veel te hoog. Het HB-gehalte in het bloed, voor man, hoort normaal te liggen tussen 8,5 - 10. Mijn HB is 12,6. In overleg met de hematoloog heeft hij (de internist) besloten, om naast de onderzoeken van de longarts, aanvullend een tweetal (hematologische) bloedonderzoeken te doen. Weer 2 buisje bloed laten prikken. Waren de 17 buisje bloed toch nog niet voldoende. Omdat hij e.e.a. op korte termijn wil laten gebeuren stuurt hij mij het formulier toe zodat ik in Putten bloed kan laten prikken. Bijgesloten tref ik dan de bel afspraak voor vrijdag 13 januari 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten