woensdag 21 september 2011

Controle longarts

Vanmorgen na de tweede longfunctietest kreeg ik de uitslag van de longarts. De afspraak was om 11.40 uur. Dus we moesten na de test (10.30 uur) nog even wachten. Tijd voor een kopje thee. Helaas was de uitslag, die de longarts gaf, niet goed. De spierkracht van de longen is wederom verder afgenomen. Na aanleiding van de uitslag en de vraag of ik nu al aan de ademhaling ondersteuning moet wil hij dat er een slaaponderzoek wordt gedaan. Tussen 's avonds 22.30 uur en 's ochtends 7.30 uur wordt dan de ademhaling gemeten, in de gaten gehouden. Daarnaast had hij de brief van mijn bezoek aan de neuroloog gekregen. De neuroloog had ook geen andere visie op de zaak dan dat de klachten veroorzaakt worden door de CRPS. Gezien mijn gewichtsverlies, binnen een jaar, van 14 kilo, wil hij dat ik een internist bezoek om definitief uit te sluiten dat er niet iets anders speelt. In december heeft hij een congres in Groot Brittanië dan wil hij daar mijn ademhalingsklachten bespreken.Tevens heeft hij de saturatie in mijn bloed bepaald. Om een exacte waarde te krijgen heeft hij bloedgas, bloed uit de slagader, geprikt. Gelukkig, deze is nog steeds goed. Na afloop hebben we bij de assistente een drietal afspraken gemaakt. Volgende week dinsdag 27 september heb ik het slaaponderzoek. Maandag 10 oktober heb ik de afspraak bij de internist. De uitslag, van het slaaponderzoek, krijg ik op woensdag 26 oktober van de longarts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten