donderdag 4 augustus 2011

Controle bij de longarts

Zojuist weer naar het ziekenhuis (St Jansdal) geweest. Eerst even een thorax foto gemaakt en daarna op bezoek bij de longarts. De thorax (long) foto was goed. Dat is ieder geval mooi meegenomen. De kuur antibiotica kuur moet ik afmaken en na 10 dagen moet er een duidelijke verbetering zijn. Hij wilde mijn medisch dossier gaan bespreken met de neurloog en hij vroeg aan mij of ik er voor kon zorgend dat hij een copie van het medisch dossier van het Erasmus mc (Rotterdam) zou krijgen. Dat is geen probleem ik zal zorgen dat hij een afschrift van dit dossier krijgt. Tevens zijn er nieuwe afspraken gemaakt voor de beide longfunctietests. De eerste longfunctietest (Spirometrie) vindt plaats op woensdag 14 september. De tweede longfuncietest (Plethysmografie) vindt plaats op woensdag 21 september met aansluitend een bezoek aan de longarts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten