woensdag 14 juli 2010

De kno-arts

Vanochtend had ik eerst het EMG onderzoek na afloop had ik een afspraak staan bij de kno-arts. De afspraak was om 11.20 uur. Ruim een half uur te laat kwam ik bij de poli van de kno-artsen. Het EMG onderzoek liep erg uit. Me daar gemeld en mijn excusses aangeboden omdat ik te laat was.Nadat ik binnengeroepen was. Heeft de arts met een camera gekeken naar mijn stembanden. Wat ze zag was dat de stembanden erg vervormd zijn. Dik aan de ene en dun aan de andere kant, waardoor ze niet meer goed kunnen sluiten. Volgens haar werd dit niet door oedeem veroorzaakt. - In 2000 heb ik al een operatie vanwege oedeem aan de stembanden gehad. Deze operatie was niet goed gegaan en volgens de geleerden (professoren) die ik bezocht had kwam het niet meer goed. Echter na ruim drie jaar logopedie heb ik een vorm ontwikkeld waardoor ik weer duidelijker kon spreken. - Hoe het wel komt en/of de stembanden wel voldoende trillen wordt onderzocht. Hiervoor krijg ik een oproep. Als het alleen maar een kwestie is dat mijn stembanden vervormd zijn kan dit worden opgelost, door één keer per drie maanden, poliklinisch, een vetinjectie in de stembanden te doen. We wachten maar weer af...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten