maandag 17 november 2008

Orthopeed

Om 14.05 uur had ik de afspraak staan op de poli orthopedie in het St Jansdal Ziekenhuis te Harderwijk. Op tijd van huis vertrokken, want je weet het maar nooit hoe lang je er over doet om in Harderwijk te komen. Het is maar een stukje waar je normaliter maar 15 minuten over doet. Echter tegenwoordig duurt het eerder een half uur of langer voor dat je er bent. We waren in ieder geval mooi op tijd. Ook nu zat het weer mee en hoefde we niet lang te wachten voor we binnengeroepen werden en in een behandelkamer mochten plaats nemen. Even later kwam de arts binnenlopen hij had de röntgenfoto's bekeken maar zag daar geen afwijkingen cq bijzonderheden op. Na mijn verhaal aangehoord had heeft hij mijn knie bekeken. Zijn voorstel was om een MRI te laten maken, van mijn knie, om te kunnen vaststellen of er inderdaad geen inwendig letsel is. Ten tijde van de röntgenfoto's was mijn knie gezwollen en dit kan een vertekend beeld geven. Ik zou een oproep krijgen om een MRI te laten maken. Nog geen echte duidelijkheid maar hij nam mijn verhaal tenminste serieus. Op voor de MRI.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten