maandag 3 november 2008

Fysiotherapie 2

Heerlijk begin van de nieuwe werkweek. Deze ochtend om 8.00 uur beginnen met fysiotherapie. Ik heb de afgelopen week veel last gehad van de goed bedoelde oefeningen van de fysiotherapeut. Hopelijk is dit half uur minder pijnlijk. Klokslag 8.00 uur riep hij me binnen. Op zijn vraag hoe het me de afgelopen week was vergaan reageerde ik dat de knie zeer pijnlijk is. Daarnaast zorgde de oefeningen niet voor vermindering, eerder verergering, van de pijn klachten. Dat was volgens hem niet normaal. Maar toch opnieuw aan het oefenen geslagen. - Tsjonge ik wist niet dat een "kneuzing" na zo'n lange periode (ruim twee maanden verder) nog zo pijnlijk kon zijn. - Gelukkig ging ook dit half uur weer snel voorbij zodat ik mijn echte werkweek weer op kantoor kon gaan beginnen. Volgende week maandag gaan we opnieuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten