donderdag 11 december 2008

MRI rechter knie

Na een dag werken heb ik vanavond een MRI laten maken. Om 20.55 uur werd ik, in het ziekenhuis, verwacht. Tegenwoordig maken 's avonds tot 21.00 uur afspraken voor de MRI. Nadat ik mij ontdaan had van alles wat maar metaal, sieraden ed. was, mocht ik op de tafel plaats nemen. In mijn hand kreeg ik een knop gedrukt als er was wat kon ik daar op drukken en werd het onderzoek stopgezet. Op mijn hoofd kreeg een hoofdtelefoon met muziek voor de herie. Het onderzoek duurde een half uur. Ondanks de hoofdtelefoon met muziek was het kdeng, kdeng en plonk, plonk niet van de lucht. In eerste instantie dacht ik nog wat een herrie!! Maar na verloop van tijd ondekte ik dat er toch een ritme in zat en viel ik bijna in slaap. Dus het onderzoek was voorbij voor ik er erg in had. Volgende week woensdag 17 december krijg ik de uitslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten