donderdag 6 oktober 2011

De uroloog

Aan het eind van de middag om 16.05 uur werd ik verwacht door de uroloog. Voor de afspraak bij hem moest ik eerst een blaasontledigingstest doen. Genoeg gedronken echter er kwam nagenoeg niets uit. Daarna de blaasecho. Deze om te laten zien of er nog grote hoeveelheden urine achtergebleven waren in de blaas. Aansluitend de afspraak bij de arts. De uitslagen van de blaasontledigingstest en de blaasecho had hij al binnen. Aangezien ik niet noemenswaardig geplast had, was er niets te zeggen over hoe de blaasontlediging nu gaat. Ook de blaasecho liet geen grote hoeveelheden zien die achter gebleven waren in de blaas 65 ml. Prima binnen de norm. Over 3 weken moet ik bij hem terugkomen in de tussentijd moet ik een Mictielijst (hierop moet ik vermelden hoeveel ik drink en plas) bijhouden. Tevens heb ik een nieuw medicijn (Silodyx 8 mg) gekregen. Dit medicijn zou het misschien (verlichting) makkelijker maken om te plassen. Daarnaast is er bloed geprikt en heb ik urine ingeleverd. Donderdag 27 oktober krijg ik de uitslag. (Nog even 3 weken afzien)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten