woensdag 2 februari 2011

De longarts (St Jansdal)

Net terug van het bezoek aan de longarts in het St Jansdal Ziekenhuis in Harderwijk. Ik had een afspraak om 9.30 uur. Niet veel wijzer geworden. Helaas had hij niet de einduitslag ontvangen van de neuroloog uit het Erasmus ziekenhuis. Zijn laatste info dateerde nog van oktober 2010. - Maandag zal ik de dystrofiearts verzoeken, om deze informatie naar hem toe te sturen. - Wel heeft hij mijn saturatie (zuurstofwaarde in het bloed) gemeten en die zit nog rond de 98%. Dat is goed. Er is afgesproken dat ik over een half jaar terug kom. Dan wordt er een thorax foto gemaakt en moet ik een tweetal longfunctietests doen. Als de spierkracht, van mijn longen, nog verder achteruit gaat moet ik aan de ademhalingsondersteuning apparatuur. Dat zien we in augustus dan wel weer. De afspraken zijn gemaakt. De eerste longfunctietest en de thorax foto heb ik 1 augustus. De tweede longfunctietest heb ik 4 augustus. Aansluitend de afspraak bij de longarts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten