donderdag 11 maart 2010

De pijnpoli (VUmC 6)

Vanochtend vroeg weer op bezoek geweest bij de professor in VUmC in Amsterdam. De afspraak was gemaakt voor 8.50uur. Weer vroeg van huis vertrokken om files voor te zijn. Dus weer ruim op tijd aanwezig. Om 8.45 uur werden wij door de professor naar binnen geroepen. Net als voorgaande keren, vroeg hij mij hoe het ging. Met mijn been gaat het niet goed. Ik heb er heel veel pijn aan. Daarnaast vertelde ik hem dat ik problemen heb met plassen en dat ik daar de uroloog voor heb bezocht. Hij reageerde daar niet echt op. Verder heb ik ook last van obstipatie. Hiervoor schreef hij Magnesium voor. Dit moet ik drie maal daags innemen. De professor heeft nog even na mijn been bekeken. Gewoon door gaan met de medicijnen. Een nieuwe afspraak gemaakt voor begin augustus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten