maandag 28 december 2009

Revalidatie/fysiotherapie

Vandaag voor het laatst voor de therapie geweest. Gedurende het afgelopen maanden, vanaf januari, heb ik drie keer, op verwijzing van de professor, in de week therapie gehad. Tijdens deze sessies heb ik volgens mij het hele scala van therapie varianten doorlopen. Van lijmfe massage tot oefeningen achter de Wii. Zelfs de hometrainer en cross walker werden me niet onthouden. Eigenlijk te veel om op te noemen. Met als resultaat ...... ?? Geen!! Het leverde uiteindelijk niets op. In plaats van dat de spieratrofie - is het dunner en minder krachtig worden van de spieren - een halt werd toe geroepen en dat de pijn en zwelling minder werden, verergerde het alleen maar. Dus wel geprobeerd maar nu gestopt. Oefenen kan ik thuis ook wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten