maandag 28 december 2009

MRI boven rug

Vanmorgen om 11.30 uur had ik afspraak in het Meander Ziekenhuis, locatie de Lichtenberg, in Amersfoort voor het maken van een MRI van de boven rug. Ruim op tijd aanwezig dat is het "voordeel" van het openbaar vervoer. Of je bent te laat of je bent veel te vroeg aanwezig. Aangekomen in het ziekenhuis heb ik me gemeld, waarbij me meegedeeld werd dat ze 1 uur uitgelopen waren. Yippie dus 11.30 werd 12.30 uur. Tijdens het wachten maar het formulier ingevuld waarop je moest vermelden of je metaal in je lichaam heb of een pacemaker. Alles kon ik negatief invullen. Uiteindelijk om 12.30 uur naar binnen geroepen. Ik moest op de tafel plaatsnemen en er werd een infuusnaald ingebracht. Via deze infuusnaald konden ze tijdens het onderzoek vloeistof toedienen. Daarna kreeg ik een hoofdtelefoon op en werd er een kap over mijn hoofd geplaatst zodat ik mijn hoofd niet kon bewegen. Een half uur later, en een heleboel kabaal minder, was het onderzoek afgelopen. De uitslag krijg ik vrijdag 8 januari 2010 van de neuroloog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten