donderdag 18 juni 2009

Eentje minder... (VUmC 3)

Zojuist weer in Amsterdam voor controle geweest. Het was weer een vroegertje. Om 6.00 uur ging de wekker. De afspraak stond om 9.00 uur, maar om de files voor te zijn, zijn we om 6.30 uur vertrokken. Aangekomen in Amsterdam was ik om 8.45 uur al aan de beurt. De arts vroeg hoe het ging. Niet dus! De knie blijft dik, paars en erg pijnlijk. Ook is mijn rechterbeen kouder als mijn linkerbeen. Daarnaast heb ik last van bijwerkingen van de Ketensin. Ik heb hier erger hoofdpijn van.  Omdat het binnenkort toch zomer wordt mag ik er mee stoppen. Dat is er tenminste eentje minder. Verder door blijven gaan met het slikken, smeren en de fysiotherapie. Over twee maanden wordt ik weer terug verwacht. Na vijf minuten binnen geweest te zijn stonden we weer buiten. Bij de assistente een vervolgafspraak gemaakt voor 27 augustus. Kirsty zetten mij tijdens het 10 uur nieuws af op de parkeerplaats bij kantoor. Over tot de orde van de dag en aan het werk gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten