donderdag 16 april 2009

Op herhaling (VUmC 2)

Vandaag voor de tweede keer richting Amsterdam vertrokken. De afspraak stond om 10.20 uur. Dat doen we ook nooit meer. Je bent dik 2 uur aan het rijden, nou ja rijden.... kruipen bedoel ik, voor je er überhaupt bent. Dit wordt wel weer goed gemaakt door de snelheid van handelen door de artsen. Nadat ik me gemeld had bij de assistente, mocht ik mijn status in het bakje leggen. Ik zat nog maar koud of de professor riep me al binnen. Hij wilde meteen mijn knie zien en vroeg ondertussen hoe het er mee ging. De knie blijft erg pijnlijk, 24 uur per dag. Ik kan eigenlijk niet hebben dat er iets op komt, zoals kleding of 's nachts het dekbed. Daarnaast is de knie nog steeds dik en paars. Voorlopig moet ik door blijven gaan met het slikken van de medicijnen.  Over 2 maanden mag ik weer terugkomen. Bij de assistente een vervolgafspraak gemaakt voor 18 juni. Rond 12.30 uur zette Kirsty me weer op kantoor af. Lekker nog even wat doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten