dinsdag 30 september 2008

Eerste bezoek chirurg

Vanochtend moest ik om 9.00 uur op de poli chirurgie van het St Jansdal Ziekenhuis in Harderwijk zijn. Tien dagen geleden zat ik met mijn knie op de SEH. Na even gewacht te hebben werd ik door de chirurg binnen geroepen. Op zijn vraag hoe het ging, vertelde ik hem dat mijn knie nog steeds dik en erg pijnlijk was. Hij zou de röntgenfoto's nog even bekijken ondertussen moest ik maar in de onderzoekskamer op de behandeltafel plaatsnemen. Een verpleegster verwijderde ondertussen het verband van mijn knie. Even later bekeek de chirurg mijn knie. Hij boog en bewoog mijn knie op allerlei manieren. Dit was erg pijnlijk. De röntgenfoto's vertoonde geen afwijkingen aan mijn knie. Het enige waar er sprake van was, dat was een zware kneuzing van het kniegewricht. Ik moest rust nemen met mijn knie en over een week of 4 nog maar eens terugkomen voor controle. De pijn en zwelling zou dan wel een stuk minder zijn. Hij liep weg en stuurde een verpleegster naar binnen om mijn knie opnieuw te verbinden. Waarna ik de behandelkamer kon verlaten. Bij de balie een nieuwe (vervolg) afspraak gemaakt voor woensdag 21 oktober om 10.50 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten