zaterdag 20 september 2008

Hoe het allemaal begon

Vanmiddag voor het eerst met zijn viertjes, na Kirsty's bevalling van Sophie, met de paarden het bos in geweest. We waren nog maar net onderweg of mijn paard schrok ergens van en sprong naar voren, bovenop de kont van het paard voor me. Zijn eerste reactie was een trap met 2 benen achteruit. Het ene been raakt mijn paard volop de borst maar het andere been raakte mijn vol op de rechter knie. Ik dacht dat ik door de grond ging. Toch ondanks de hevige pijn in de knie de bosrit afgemaakt. Thuisgekomen kon ik echter niet meer op mijn rechter been staan. De huisartsenpost gebeld in Harderwijk. Rond 17.00 uur daar aangekomen werd ik doorverwezen naar de spoedeisende hulp. Na lang wachten, zaterdag namiddag is bij uitstek het tijdstip waarop het druk is met sportongevallen, uiteindelijk door een SEH arts. Zij vond het verstandig om eerst een rƶntgenfoto te laten maken van mijn knie. Op de foto's waren geen afwijkingen aan het kniegewricht te zien. Haar conclusie was: zwaar gekneusd. Voor de pijn mocht ik wel paracetamol nemen. Daarnaast moest ik mijn knie rust geven en omhoog houden. Nadat de knie stevig ingepakt was en er een nieuwe afspraak gemaakt was, voor op de poli chirurgie voor 30 september, zijn we naar huis gegaan. - Het was me het middagje wel! -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten