woensdag 1 februari 2012

De zenuwblokkade

Vanochtend in alle vroegte mocht/moest ik me melden voor de "definitieve" zenuwblokkade. Ik was de eerste patiënt van de dag dus om 7.30 uur aanwezig zijn. Om 8.00 uur lag ik op de behandeltafel. In eerste instantie werd door middel van röntgenbeelden bepaald waar hij de naald in moest brengen. Nadat de huid verdoofd was werd de naald op de plek L5 ingebracht. - Net als bij de eerste pijnbehandeling. - Na zes keer mis te prikken en stroom er op gezet te hebben, was het de zevende keer raak. De temperatuur gedurende een minuut werd gezet op 75 C. Dit gaf een onaangenaam gevoel in het rechter onder been. Net alsof er een pan heet water over heen werd gegooid. De bijwerking zouden dit keer, zeker de pijn, heftiger kunnen zijn als de vorige keren. - We zien wel. - Na zo'n 25 minuten was ik weer terug op de zaal en kon ik naar huis. Donderdag 22 maart wordt ik verwacht op de pijnpoli voor controle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten