woensdag 27 januari 2010

De blaasontlediging test

Vanmiddag een blaasontlediging test gedaan. Na afloop de afspraak met de uroloog. Het onderzoek vond om 13.55 uur plaats. De opdracht was dat ik moest komen met een volle blaas. Daarnaast had ik van een dag moeten bijhouden wat ik gedronken had en hoe vaak ik naar de toilet was geweest om te plassen. De blaasontlediging test zelf stelde niets voor het enige wat ik moest doen was op een soort "postoel" plaats te nemen waaronder een maatbeker stond. Via een ingenieus systeem werd er van alles gemeten, aan de hand waarvan de uroloog zijn conclusies kon trekken. Om 14.05 uur de afspraak bij de uroloog. Hij vroeg eerst of de medicijnen die hij voorgeschreven had, geholpen hadden. Helaas niet. Het was voor hem helder, door de uitslag van het uitgebreide bloedonderzoek en de blaasontlediging test, de klachten worden veroorzaakt door de CRPS type-1. Er was geen pilletje die dit probleem kon oplossen. Afgesproken dat ik volgend jaar (2011) voor controle kom en opnieuw de blaasontlediging test doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten