vrijdag 6 augustus 2010

De longarts in het Erasmus MC

Vanochtend weer naar het Erasmus MC in Rotterdam geweest. Eindelijk had ik de oproep, van de longarts, ontvangen. Om 9.10 uur werd ik verwacht. Niet lang hoeven wachten voor we binnen geroepen werden. De longarts had een co-assistente bij zich. Na een uitgebreid gesprek en nadat ze beide naar mijn longen geluisterd hadden,  was zijn conclusie dat het zeer waarschijnlijk geen longprobleem is. In zijn beleving worden de klachten toch echt veroorzaakt door de CRPS type-1.  Om met zekerheid uit te sluiten dat er toch niets aan mijn longen mankeerde, werd er besloten om een aantal longfunctietesten te doen. Dit wordt dan allemaal op één dag gepland zodat ik niet aan het heen en weer rijden blijf. Na afloop van de onderzoeken heb ik, dezelfde dag, een afspraak met de longarts om de uitslag te bespreken. Woensdag 6 oktober gaat alles plaats vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten